ALLA <3 DAG

hej!
Tänkte berätta om gårdagen.
Jag träffade David och vi åkte in till Gamla Stan.
Restaurangen som vi åt på heter Formosa och är en kina-restaurang, jättemysig!
Rätt var det var så började det snöa..då kutade en tjej och en kille ut från restaurangen och hoppade av glädje och tog kort på varandra. De var fullkomligt galna och nästan krälade på marken. Jag och David tittade ut genom fönstret som två stora frågetecken. Då kom en som jobbar där fram till oss: "dom kommer från Taiwan och har aldrig sett snö förut". Haha, det förklarande ju saken. Roligt nog fångade jag ett kort på en av dom:
image723
Som ni ser så var han väldigt glad för snön!
Maten var supergod och mätta och belåtna åkte vi hem till David.
Bilder från middagen:
image726image727

image728



Hemma hos David satte vi på en film som jag hade tänkt att se på dagen men inte hann. Ciao Bella. Den var faktiskt bra! Efter det gick vi och la oss! <3






Andra bilder:
image729image730
image732image734
Tack för en underbar kväll älskling!


Kommentarer
Tova

NI ÄR SÅ SÖTA!

2008-02-15 @ 15:20:10
URL: http://tovagyllestad.blogg.se
mikaela

tack :D :D du och ville med!!!!

2008-02-15 @ 15:35:11
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/
maja

JAAAAA sötisar

2008-02-15 @ 17:50:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0