onsdagkväll

Hej igen!
Vad roligt att ni började fråga saker efter mitt förra inlägg!
När jag hade skrivit det så gick jag och la mig i sängen framför desperate housewives och sedan somnade jag och sov till fem. När jag vaknade så klädde jag på mig och åkte och mötte David efter hans jobb. Vi gick hem och åt midag och kollade på Bonde Söker Fru.
Nu har jag precis duschat och när jag kom ut ur duschen så hade David slocknat i soffan. Så det blev bloggen för min del!
Ni ska få svar på era frågor direkt tänkte jag.
Förresten, roligt att ni tar hänsyn till vilka frågor jag vill ha, och att ni inte ställer en massa skitfrågor!

1.) hur gammal var du när dina föräldrar flyttade ifrån varandra?
2.)du verkar så himla snäll, är du alltid så snäll mot allt å alla? :p
3.)vad gick du ut me för poäng i 9an?
4.)hur ofta är du hos din pappa?


1) Jag var fem år
2) Jag är faktiskt ganska snäll! Haha.
Men samtidigt är jag alltid ärlig. Är det någonting jag inte gillar om någon eller något jag tycker att någon gör fel, så får den personen garanterat höra det. Men jag är fortfarande snäll.
3) Jag gick ut med 275 poäng (har jag för mig)'
4) Jag är inte hos pappa mycket alls. Mest när det är någon stor middag eller när någon fyller år eller så.
Ibland är det svårt att få ihop allt när man slits mellan tre familjer (mamma, pappa, David), skola och fritid. Dessutom har jag inget jetplan som tar mig till ställen på två sekunder. Det är helt enkelt svårt att få ihop allt.

halloy! brukar du sola solarium? är det ngt du rekomenderar? :)

Hejdu! Jag solar ibland. Nu på senaste tiden har det blivit ytterst sällan. Dels för att jag inte hunnit, dels för att jag alltid handlar med kort och därför aldrig har kontanter på mig, och solariumet kräver 4 jävla tior. Haha
Men jag rekommenderar det faktiskt! Speciellt nu i vintertider.
Sola en gång i veckan eller en gång varannan veka. Men håll en speciell rutin, annars hjälper det inte speciellt mycket.


vilken färg vill du färga håret till? :-)
När jag sa att jag skulle färga håret så menar jag utväxten. Jag vill egentligen färga håret en ton mörkare, men jag har försökt och mitt hår är så van vid denna slitna, blonda färg så håret strejkar totalt när jag lägger i en annan färg. Det hjälper inte, när jag tvättar bort färgen såär fortfarande det vita kvar. Haha, tokigt



Kommentarer
Anonym

de där me färgen verkar lite skumt haha:p vad har du gjort med dit hår egentligen :p

2008-12-19 @ 19:50:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0