onsdag


Hejsan!
Jag får ju ingen lust att blogga när ni läsare inte är nå roliga och kommenterar mina inlägg!
Jaja, idag började jag klockan 8 med datorkunskap, sedan spanskaprov (IG) som inte gick bra alls.
Snart ska jag tillbaka till skolan efter nästan fyra timmars håltimme. har naturkunskap i en timme och sedan ska jag hem till David. Om han inte har hunnit sluta när jag åker dit så ska jag nog sova lite innan han kommer. För jag är superdupermegatrött!



Glöm Inte Grey's Anatomy ikväll!


Kommentarer
maja

jag ska börja kommentera! Är bilden från när vi åkte från jenny för länge sen?:D

2008-12-03 @ 16:39:25
Cassandra

Jag brukar faktiskt kommentera :P

2008-12-03 @ 20:42:15
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/
Felicia

Haha, som mig! IG på all spanska..

2008-12-03 @ 21:48:48
mikaela

Bra där Maja, mer kommentarer :D

Japp, bilden är därifrån, haha :)

2008-12-03 @ 22:19:18
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/
nina

om jag skulle komma på vad och hur jag skulle kommentera så skulle jag gjort det för länge sedan! :p men du har en skit bra blogg och man fastnar lixom här :)

2008-12-04 @ 13:48:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0