måndag

Hejsan!
Idag vaknade jag samtidigt som David gick upp (5.40!) och kunde inte riktigt somna om förrens klockan 7.
Klockan 8 vaknade jag igen av att jag drömde en obehaglig dröm och ville inte somna om igen.
Satte mig och kollade på Vakna med the voice och lite annat roligt som gick på tv.
11.15 hade jag min enda lektion för dagen, engelska. Vi fick jobba med lite vad vi ville, var vi ville, så jag, Liza och Jenkan satte oss med historian i kanske 45 minuter, sedan åkte jag till Vällingby och köpte en liten födelsedagspresent till Krille och ännu en julklapp till David. Jag tycker det är så himla roligt att ge saker till David!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0