Julplaner

Har ni massor av planer i jul?
Jag har en del. Här kommer några:

22/12 - Idag ska jag röja i mitt rum och sedan på restaurang med David
23/12 - Till stan och julhandla med Krille. Middag hos David
24/12 - Julafton hos mamma med släkt, sedan till David på kvällen
25/12 - Inga planer än
26/12 - Lilljul med pappas familj
27/12 - Pappas familj kommer på middag till David
28/12 - Inga planer än
29/12 - Kryssning med Tova, mamma, Anders, Peter och Pauline
30/12 - Hem från kryssning på kvällen. Middag hos David. Deras föredetta student kommer.
31/12 - Nyår. Håller på att planeras.

Vill ni träffas, så fråga nu. hade visst mer att göra än vad jag trodde. Puh


Kommentarer
maja

jag måste få träffa mikaela nångång på lovet annars blir jag ledsen buääääää

haha!

2008-12-23 @ 11:21:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0