Julafton nr 2

Hej allihopa!
Idag tog jag och David det lugnt på dagen och halv tre kom pappa och hämtade oss för julafton nummer två ute på Ekerö.
Jag fick en hårfön, sockor, en rakapparat (som funkar i duschen - bra!), pengar, biobiljetter och påslakan!
Ni får bilder på det sen!
Nu har vi precis ätit gott julbord igen. Jag tycker inte riktigt att man kan tröttna på julbord eftersom det är så mycket man kan ta av. Man kan göra olika sorters blandningar varje gång!


Bilderna blev lite mörka men jag hoppas ni ser någotning.
1. Julbordet
2. Några vid bordet
3. Fia (syster), jag och David

Vi hörs sen! Nu ska jag vara social!
puss


Kommentarer
Anonym

hur många syskon har du? (: kram

2008-12-27 @ 09:06:56
mikaela

3 stycken :)

2008-12-27 @ 13:06:17
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0