Fredag!

Hej! Nu är det fredag och äntligen helg! Gudars skymning vad skönt, eller hur?
Det är ju detta man längtar efter varje vecka.
Egentligen känns ju veckorna lite onödiga. Det enda man gör (eller iallafall jag) är att gå och längta till helgen, sedan är det helg och efter det gör man om samma sak igen. Jaja..
Sitter på den sista lektionen nu, naturkunskap.
Vi håller på med ett arbete om genomodifierade grödor. Kul? Haha, så himla svårt tycker jag.
Snart slutar vi och då ska jag som sagt hem och göra mig iordning för en middag med faster Mia och pojkvän David. Efter det ska lite folk hem till mig och bara ta det lugnt och dricka lite.
Imorgon blir det bowling, trisslott-skrapning, middag och vin med Davids familj och hans morbrors familj.
Mer om trisslott-skrapningen berättar jag när jag kommer hem!

Såhär glad blir jag när jag får helg!


Kommentarer
Sara

haha rolig bild :-)

2008-12-05 @ 13:58:39
URL: http://smuppra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0