Fjärde Advent

Hej allihopa!
Upddateringen blir lite sämre på helgerna, men ni står ut hoppas jag. Tänkte berätta vad jag har haft för mig iallafall!
Fredag:
På kvällen åkte jag hem till David. Vi var åtta stycken där hemma som satt och drack och pratade, sedan gick vi ut, till fellows. Kom hem runt...3? Nej, jag kommer faktiskt inte ihåg om jag ska vara ärlig.


1.Tess och Jombe
2. David och Ian
3. Emma och jag
4. Tova
Lördag:

Klockan 1 döptes Mille och efter det var det lunch och tårta!
Tände ett ljus för Niklas i kyrkan också.
På väg hem hyrde jag och David film och köpte chips som vi festade på. Gick och la oss runt 12, skönt!




Idag ska jag och Davids familj på julbord klockan fem. Annars är det att ta det lugnt com gäller!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0