lör, sön, mån

Hej!
Förlåt för den sämsta uppdateringen någonsin. Någon bra förklaring till den har jag inte heller.
Senast jag uppdaterade om min dag var i lördags. Fast då skrev jag bara att vi var fyra stycken som var bakis. Jo, fredagen var kul. Glada i hattarna var vi allihopa också.
På lördagen var vi halvdöda, men trots det åt vi middag hos David med vin och annat gott.
"Jag ska aldrig mer dricka"
håller aldrig. Men det låter bra och känns skönt att säga det när man har uppnått jag-kan-inte-bli-mer-bakis-än-så-här-gränsen. På middagen i lördags fanns 6 svenskar, 2 från USA och 3 från Australien. Ganska internationellt, mycket engelska men väldigt trevligt!
Söndagen var, som de flesta andra söndagar, en slappdag. På kvällen gick jag på restaurang med Davids familj, det var gott och mysigt.
Igår sprang vi cooper-testet i skolan, vilket dödade mig eftersom jag inte tränat på åratal. Men nu ska det sättas igång. Tre gånger i veckan. Är det inte ganska konstigt och fel att skolan säger att man måste det?
Jag skulle också gått på derbyt men gjorde inte det. Jag och mamma var i Kista och shoppade och åt mat. Det var hur mysigt som helst och jag fick med mig fina saker i kassarna! Ska visa sen.
Efter det åkte jag hem till David och vi började kolla på Matrix som vi har i läxa att se på filmkunskapen. Har redan sett den, men det var så himla länge sedan så det är lika bra att se om den igen. Efter 40 minuter höll jag på att somna, så jag fortsätter kanske ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0