tralala

Såja. Nu ska jag kolla på top model och sedan ska jag iväg med David. Var vi ska vill jag däremot inte säga..
Okej, nu kommer alla tro att vi har problem i förhållandet och är hos en terapeut eller att någon av oss ska gå och testa oss för klamydia eller aids så jag kan väl berätta att vi ska på en fotbollsmatch.
Dif-rosenborg. Visst är jag en bra flickvän som går med honom på den?! (och dessutom betalar 160 kr för det..)
Jaja, det blir en slarvig uppsättning av frillan, blåa jeans, vanlig kofta med en stickad, tjock, kortarmad kofta över.

ha en bra kväll.
puss, mikaela


Kommentarer
lizzzza

DJURGÅRDEN VANN!! :D

2008-08-14 @ 21:31:58
alex

me like that ;) hiihi<33

2008-08-15 @ 11:12:57
URL: http://thatgirla.blogg.se/
s

älskar ditt hår.

2008-08-18 @ 18:54:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0