tisdag

Hejhej!
Idag började skolan igen. Vi var där från 12-13 och fick scheman och sånt.
Jobbigt med skola igen. Men ändå en aning skönt att få in rutinerna igen.
Efter den korta skoldagen åkte jagoch några tjejer och fikade i Alvik.
Sedan åkte vi in till Lizas jobb på Mariatorget. Hon skulle fixa en sak, efter det så åt jag, Liza, Julia och Maja på ett matcafé på Mariatorget. Gott gott.
Nu är jag hemma hos David och blev nyss överlycklig när jag såg att Big Shots gårikväll klockan 21. Önska mig lycka till att försöka få david att kolla på det. (han klagar lite varje gång innan det börjar, men sedan kollar han iallafall. Jag tror han tycker det ändå är lite bra?)
Imorgon börjar jag klockan 8 med datakunskap. Slutar ganska sent.
Sedan är det middag här hos David klockan 19. De får nämligen en ny student som ska bo här och hon är från USA. Tror det är deras 26e student som Davids familj tar hand om. De är så himla gulliga.
TV-dags! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0