igår, måndag

Jag gick upp tillsammans med David som började jobba klockan 7. Vi åt frukost och sedan åkte han till jobbet. Jag stannade kvar, läste lite i min bok och sedan städade jag faktiskt hans hus. Kändes bra att göra någonting för honom när han sliter på jobbet medans jag hade en ledig dag.
När jag kom hem så tog jag det lugnt och klockan 14.30 gick jag på bio med Liza och Anna. Vi kollade på Mamma mia. Den var väldigt bra! Liza fyllde 17 år igår också så jag överlämnade en liten present i form av ett halsband. Hon blev jätteglad! Jag kom hem runt 17 från bion och lagom tills dess började spöregnet sätta fart. Mamma var snäll som vanligt och körde mig hem till David. På vägen köpte vi hem mat till mig och David från pizzerian på Nockeby Torg, han blev glatt överraskad och vi högg in.
Sedan hade vi en soffpotatis-kväll. Vi låg och kollade på tv i 5 timmar. Sedan la vi oss och läste lite och slocknade!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0