fredag

Hejsan!
Jag är så otroligt förkyld! När jag vaknar på morgonen är det som värst. Jag känner mig som i en liten bubbla, huvudet värker, näsan täppt och halsen gör ont. Nysningarna är det inte brist på heller. men vadfan, orka klaga!
Nu sitter jag iallafall på jobbet, började 13.30 och slutar 21.00. Efter det kanske jag svänger förbi Solvik där David och hans vänner är. Det vore roligt att träffa alla igen!
Men eftersom jag börjar jobba klockan 06.00 imorgonbitti så blir det ingen vidare supersen kväll, utan jag åker nog 12an hem till David någon gång runt midnatt så jag får sova 3-4 timmar iallafall!
Nu är det 5,5 timmar kvar på jobbet och än så länge har tiden faktiskt gått fort. Hoppas det fortsätter så!


Jombe, David, hampus.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0