21 aug

Hejsvej
Idag började jag skolan klockan 08.10. Alla andra dagar börjar jag 08.00. It sucks.
Mitt schema är jävligt jobbigt:
Måndag 8-14.20
Tisdag 8-15.00
Onsdag 8-15.55
Torsdag 8.10-16.05
Fredag 8-13.35
Nu håller jag på lite smått med en spanskaläxa. (vi har redan fått massa läxor och vi har prov om mindre än två veckor, jiha)
Sedan ska jag till David. Ta det lugnt och kolla på tv!
Imorgon har vi ingen matte så vi börjar 09.10! Sedan efter lunch så ska vi till skansen!
Om jag inte hiner blogga imorgon så kan jag säga nu att jag och David har varit tillsammans i 8 månader då! hihi


Ikväll kommer 10 orsaker att hata dig på tv!
5an kl 21.55!
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0