16 aug


Hejsvej.
Kvällen igår började hemma hos Tova. Vi drack vin och snackade en massa skit
Sedan åkte vi in till Toxic och därefter till Ice där vi träffade lite vänner. Efter Ice blev det donken (där man träffade en hel del bekanta..) och sedan en promenad från Brommaplan hem till David - utan skor - klockan 4.
När jag vaknade imorse så snurrade det rejält i huvudet. Men efter någon liter vatten, en ipren och en god frukost så känner jag knappt av det nu. Bara lite.
Nu är jag hemma, mamma kom och hämtade mig hos David eftersom jag inte orkade åka hem vinglande i högklackade skor och kortkort klänning - osminkad, rufsig och bakis.
Idag ska jag ta det så lugnt det bara går, för vi går troligtvis ut ikväll igen.


Kommentarer
Lisa B

va fin du är Mikaela

så vacker

2008-08-16 @ 16:53:39
URL: http://lisitas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0