Valborg (och Bosse gjorde min dag)

HEEEEEEJ!
Åh, vad skönt med ledighet!
Bosse var den mest fantastiska läraren som någonsin exicterat idag! När vi satt ute och väntade på lektionen som skulle innehålla ett förhör så kom han ut och meddelade att vi kunde hoppa över lektionen. Samtidigt som jag blev lite irriterad för att jag pluggat lite till förhöret så blev jag ju såklart den lyckligaste flickan i världen! Några glädjeskutt, sedan gick jag till ICA, mötte mormor på vägen och köpte sedan 3,5or till en vän!
Nu är det bara att packa sakerna, snart ska jag möta Tova för en runda i Vby Centrum, sedan hem till henne och äta mat och dricka vin. Efter det bär det av till Gamla Stan på stundentskiva! Denna gång är Fernando i centrum!

image1204image1205

1. fernando
2. Tova och Jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0