usch och fy

När jag tog fram ett nytt kollegieblock för att skriva ner några anteckningar för svenskaprovet imorgon så var det bara en sida använd. Mamma hade skrivit ner regler som gällde för henne när hon var med mig på avdelningen för anorexia. Hemskt att läsa detta. Jag får så otroligt dåliga vibbar.

  • Mikaela får ej "promenera" i korridoren"
  • Sitta så mycket som möjligt
  • "Mattanterna" häller upp maten till M
  • Max 30 min promenad om dagen (om pulsen är ok)
  • Inga svåra val
  • M vill ej prata i telefon med andra än dom som hon ringer själv. Hon hatar att få frågan: hur mår du?
  • Fokus på M - inga jobbsamtal
  • Besök om M vill


Kommentarer
J

känner igen det där

2008-04-02 @ 08:08:15
URL: http://prostiute.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0