torsdag


image1169TJA MAN!
Sammanställer man hela min torsdag så har den väl varit kanon! (förutom att jag somnade på naturkunskapen - förlåt Bosse!)
Annars har skoldagen gått fort. Rasterna spenderades i solskenet. Hur skönt väder som helst!
Efter skolan blev det en runda i Vällingby centrum.
Köpte en kort vårjacka, en sjal, en klocka, lösnaglar, ett par solglasögon och vita strumpor!
Sedan bar det av till mataffären med mamma för massa handlandes av mat inför imorgon, ska ha middag för 16 tjejer i min klass. spetta-middag som vi kallar det.
Efter det, direkt till derbyt AIK-DIF (1-1). Det dög. (läs: sög)
Hemma och ska snart bege mig mot sängen.
Fredag imorgon! TAGGA TAGGA!

ett glatt humör och lite smör i arslet kommer man långt med


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0