tisdag

Hej igen!
Skitdålig uppdatering, jag vet. Men jag har haft fullt upp fre, lör, sön och när jag skulle sätta mig ned och blogga igårkväll så funkade det inte.
Jag har iallafall haft en helt underbar helg med tre utgångar.
nyfiken på hur det var? Häng med på den korta resumén:

Fredag:
Jag, David, Tova, Ian och alex var här hemma och förade..vid 23 åkte vi in mot Café Umbra och kom in vid tolvslaget då jag fyllde år. Hampus som var en av dom som hade skivan, bjöd på en födelsedagsdrink och alla vi hade det vädigt trevligt! När vi kände oss nöjda för denna kväll så tog vi tunnelbanan hem. Jag och David åkte till Vby och tog taxi därifrån.
image1099image1100
image1101


Lördag:
8.30 på morgonen kom mamma och Anders in med frukost på sängen till mig och David. Fick även mina presenter.
David åkte sedan iväg till skolan och jag tog det lugnt hemma för att sedan vara så taggad som möjligt till kvällen.
Vid 17 kom ett par familjekompisar över och åt tacos med oss.
Sedan åkte jag iväg till Krille där vi var 10 stycken som förade. Därefter mötte vi upp David, Ian och Petra i Alvik och åkte in till Vanilla. Alldeles för mycket människor och väldigt trångt, men med rätt sällskap blir det alltid roligt!
När vi skulle hem fick vi vänta på tuben i 25 minuter, dom minuterna gick jävligt fort eftersom vi hade problem med att stoppa in en tjugolapp i automaten på perrongen. (hungern var i full fart). Det slutade med att jag fick ett äpple av dom mynten jag hade. Tack. Jag och David åkte hem till honom och sov!
image1102image1103
image1104


Söndag:
Klockan 15.00 var det föreställning i Davids skola med bla. Henrik Schyffert och Maria Lundqvist, ni vet hon som spelar Sally? Det var galet roligt!
Klockan 18.00 gick vi på restaurang, väldigt mysigt!
Vid 22-tiden åkte vi hem till Engel och förade. Jag och alla killar. Vi lekte spitlekar och killarna klädde ut sig till cyklister. Deras gemensamma tema var: snabbt. Alla såg helt sjuka ut, vilket var roande för mig!
Skivan var på Fellows, vilket låg på Engels parallellgata.
En mycket rolig kväll som avslutades med taxi till Brommaplan och därefter en promenad till David.
image1105

Måndag:
Sliten..trött..bakis..ont i huvudet..usch.
Gick och skrev svenskaprovet kl.15.20. När jag satt där fick jag en illamående-attack, skrev klart fort som fan och sprang och drack vatten. Hua!
När jag kom hem hann jag vara hemma i någon timme, sedan bar det av till Råsunda, Hammarby - AIK. Vilken galen match! Slutresultat: 1-1.

image1098


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0