tisdag

Hej igen!
Jag var i skolan på bildlektionen! Krille och Bob tittade in en sväng så jag pratade med dom ett tag!
image1079Efter skolan kollade jag lite på H&M. Blev sugen på att köpa ett svart linne till skivan på fredag! Det är ganska långt så det som behövs är kanske ett enkelt linne som kjol under och ett par strumpbyxor. vad tycker ni?
Jag tycker det är fint men har inte bestämt mig än!
Temat är glamour/bond. Glamouret kan man fixa med lite passande smycken till!


Sedan jag kom hem har jag mest lyssnat på musik och tagit det lugnt!
Jag har även gratulerat David, han har nämligen fått jobb!
Grattis igen!

Ikväll ska jag och pappa iväg på restaurang! Vi ska äta buffé! det är nog den bästa mat som finns. Massa gott att välja mellan.
jag ska lämna över min lilla present jag köpt till honom och dessutom ska det bli så mysigt att umgås bara vi två, det var så länge sedan!


Kommentarer
Purjo

Linnet blir perfa:)

2008-04-08 @ 21:12:42
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0