onsdag

Hej!
Igårkväll pratade jag först med David i en halvtimme och sedan satte jag på Juno! Gud vad bra den var! Ska tvinga med mig David ned i soffan och kolla på den med mig igen! fast fan vad jag grät i slutet, inte för att det var sorgligt, utan romantiskt. Jag har blivit så jävla bölig! Kärring-varning på mig.
Roligt nog hittade jag bilden på scenen där jag började gråta första gången:

image1109

Idag ska jag plugga idrott så gott det går eftersom jag har prov imorgon.
Sedan ikväll ska jag hem till David och kolla på fotboll med han och några andra, inte för att jag är ett dugg intresserad av djurgården-fotboll, men jag saknar min pojkvän.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0