lördag/söndag

Igår kom David, Michelle, mitt barnvaktsbarn Linn och hennes pappa Peter, hit och grillade. Anders dotter Sandra var också här! (hon bor i Södertälje med sin mamma i vanliga fall). Vi hade det mysigt och åt väldigt god mat!
Jag och David gick och la oss vid elva, somnade kanske vid tolv. Riktigt skönt att somna tidigt!

image1144image1145image1146
image1147

Imorse gick vi upp tidigt, runt åtta. David fick frukost på sängen av mig och sedan bar det av till Ängby kyrka för min del! Första dagen som vaktmästare på en gudstjänst. Det var faktiskt riktigt roligt!

image1143

Jag är så jävla besviken på dig.
(berättar inte varför och på vem, var bara tvungen att få det ur mig)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0