lördag

Tjollahopp
Lördag idag, skönt med helg. Dock inte när man har ett stort EU-prov framför sig på onsdag som man inte kan någonting till. Men det är väl egentligen meningen att man ska koppla bort skolan och göra det man känner för just nu, det är väl det helgen är till för? Elever och lärare har delade åsikter om den saken, det är ju iallafall en sak som är säker...tyvärr.
David började skolan klockan 10 imorse, så vi var tvugna att gå upp tidigt, bakis och skakis.
Nu sitter jag och kollar på So you think you can dance. Lite skillnad från Let's dance måste jag säga, haha.
Idag ska jag städa mitt rum, ta det lugnt och sedan ikväll kommer Anders dotter, Sandra, hit.
Jag hoppas att David kommer över sedan så han får träffa henne, dessutom ska vi grilla.
Kvällen blir lugn med tanke på att jag jobbar imorgon och efter det ska ut till pappa för att fira båda oss lite i efterskott!

image1128


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0