David 19 år

image1124image1123

Igårkväll hade vi jättetrevligt!
Det var mycket folk och vi åt supergod (och stark) tacos!
Vi gjorde två olika lekar, en där alla förutom David skulle spela en annan person i rummet och sedan skulle David gissa vilka vi var. Jag var Jan-Erik (Davids morfar). Jag drog till med hans typiska skratt (otroligt härligt) och då visste David direkt vem jag var!
På den andra leken blev vi indelade i fyra olika lag (David var inte med här heller) och alla grupper fick ett varsitt tema. Min grupp's tema var kärlek (såklart, hihi) och vi drog till med en dikt, skriven av mig, som jag också läste upp för honom. Vi placerade honom på en stol mitt i rummet . Jag läste upp den och de andra drog till med lite härliga dikt-ljud i bakgrunden.
Den här dikten blev det:

Första gången jag såg dig så blev jag inte intresserad överhuvudtaget
(diktljud)
Men när vi träffades mer och mer, och veckorna gick, så blev du mer och mer intressant
(diktljud)
Vår första kyss skedde på ett halloweenparty
(diktljud)
Då du hade på dig de fulaste byxorna jag någonsin sett
(diktljud)
När vi sov med varandra första gången så var det du som kom hem till mig..
(diktljud)
..med din stora, svettiga, vita karatedräkt
(diktljud)
trots detta, är du faktiskt den enda killen jag älskat på riktigt!
(alla fyra pussade David från olika håll)
(Nedanför kan ni se bild på byxorna och karatedräkten jag skrev om i dikten)

image1125image1126

Haha, vi hade en kvart på oss att komma på vad vi skulle göra, så jag är faktiskt nöjd med detta, eftersom det uppskattades väldigt mycket. (Jag såg tre stycken som fällde några tårar!)
David skulle sedan välja vinnargrupp, och vi vann!
När klockan närmade sig tolv så bestämde vi oss för att dra ut. Förutom att vakten var otrevlig som ett svin, så var det jättetrevligt!
På tuben hem träffade vi Jenny, Julia, Laura och Lovisa!
Jag och David var hemma runt 03.30. Då hade mamma och Anders precis tagit en taxi hem från David. Dom var kvar till sist!
David fick också otroligt fina presenter av alla! Och dessutom fick jag presenter! Av Davids föräldrar fick jag en supermysig Björn-Borg-mysrock som jag sitter med nu, och två värmeljuslyktor. Av Joanne och Pablo fick jag ett jättefint halsband!

Och än en gång..GRATTIS älskling!

image1127

Bilden: David fyller 7 år.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0