torsdag

Tjollahopp!
Idag hade vi bara tre lektioner så vi slutade klockan 13! Superskönt. På vägen hem tog jag ett snack med min bundis på J.M och sedan satte jag mig framför datan ett tag. Efter det begav jag mig till islandstorget för att vara barnvakt åt min lilla älskling Linn. Vinterjackan åkte faktiskt på eftersom vi skulle ta en promenad från dagiset hem till henne. Vi kollade på Saltkråkan och Lotta på Bråkmakargatan. Jag älskar sånna filmer man alltid kollade på förut! så mysiga!
Sen drog jag mig hemåt och ringde jenny på vägen hem. hon har hämtat sin nya söta hundvalp nu! jag är faktiskt lite avis! (www.jcs.blogg.se). <-- min söta blondin.
När jag kom hem beställde jag en god nälstamacka, kollade på vänner och nu sitter jag här! trevligt, trevligt.
Spanskan idag var faktiskt lite kul.. Cassandra är ju för rolig hon. Fast fortsätter hon med den attityden så blir det ett klart IG! haha! Så frågade jag henne: "får jag skriva IG i din panna?!" då svarar hon "Alltså..njaae, jag ska ju till stan efter skolan så ja tror inte det.." HAHA, skulle jag fått det annars? Gulle dig :)
Sen hade jag lite trist så då skickade jag iväg lite töntiga sms till bland annat fredrika som satt och hade spanska 3 i en annan sal.

Mikaela: bög
Fredrika: Balle
Mikaela: Ollonborre
Fredrika: Eres un pescado grande

och nu till den stora frågan, Fredrika.. vad fick du detta ifrån? att jag är en stor fisk alltså? haha! Sötunge <3



354223-12

Sötaste Linnsan!
Puss



Kommentarer
jenny

cassandra e fan galen :P
och sofie i vår klass, hennes röst borde användas som tortyrredskap!

2007-10-25 @ 22:16:50
URL: http://jcs.blogg.se
mikaela

jaaa förfan, jag blir galen på den. Haha, jag och fredrika skrev lappar om hennes röst på sh-lektionen idag (a)

2007-10-25 @ 22:30:08
din älskling

haha :D du är en stor fet fisk mikaela, men jag älskar dig ändå!

2007-10-25 @ 22:50:59
mikaela

bäst för dig det ! :D

2007-10-25 @ 23:11:22
Boss

Hej kära Mikaela,
Jag har läst din blogg med stor beundran under flera månader. En av de bästa bloggar jag sett.

Jag blev väldigt ledsen när jag såg nedlåtande kommentarer om några av dina klasskamrater på bloggen.

Hur i hela **** kan du tillåta dig att publicera sånt skit om dina medmänniskor?

Har sällan eller aldrig sett ett mer flagrant exempel på mobbing.

Du har lördag-söndag på dig att svara.
På måndag hamnar annars bloggen hos skolledningen

Hälsningar
Bosse Sundström

2008-03-14 @ 20:30:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0