söndagkväll

hej gott folk!
jag kom precis hem från peter & pauline (familjens bästa vänner). Jag mamma & anders (låtsaspappa) åt middag där. det var trevligt, men vi kommer alltid in på massa diskussioner om alla möjliga saker. den här kvällen började det med historier om händelser på fyllan. första fyllan osv..som övergick till diskussioner om varför folk misshandlar varandra, med mera.. alla vill ha rätt och det slutar med att jag sätter mig framför msn, anders sätter sig och lirar wow och mamma går och får sin skönhetssömn. Ja..lite komiska är vi allt, måste jag ju erkänna.
För övrigt var maten skitgod och jag längtar tills på torsdag då jag ska få träffa peter & paulines dotter Linn igen (jag är barnvakt varje tors)
Wheeei, jag läste nyss min klassblogg (www.sp1a.blogg.se) och fick reda på att jag börjar 12.05 imorn! fan vad skönt säger jag bara!
För övrigt vill jag säga att vanjlsås är gott i måttliga mängder och att Arman är en snäll kille som skrev den första kommentaren i min blogg. Jag gillar honom och han gillar mig (INGET SNUSK). Vill ni ha en kille att diskutera skolkataloger med eller kanske röja runt lite på krogerna med (inga fjortis-92er med falskleg) så är det Arman jag rekommenderar. . Om ni vill ha msn, så fråga mig!
puss

354223-11
(Arman)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0