lördag

Hej sötnosar!
Igårkväll spenderades kvällen hos David. Det var mysigt ! Jag och Liza vinglade hem lagom till 05.00. Sedan sov vi gott! Eller jag sov gott för jag sover djupt, men Liza vaknade typ var tionde minut av grannarna över som håller på att flytta. höhö.
Vi vaknade runt.. 11-12(?), käka lite frulle och så snodde jag korsordet från hennes DN. Sen lunkade jag hem (med trasiga strumpbyxor) När jag kom hem så åt jag lite lunch och sen åkte jag iväg till kista med Michelle. Det var kul. Sprang omkring, trötta och svettiga med vinterjackor, trängdes i omklädningsrum och blev kommenterade av några som tyckte vi glodde snett. Japp, sånt e livet. Sen höll vi på att bli påkörda av en buss och michelle bröt nästan benet. Det vart nästan två blondiner i en smäll. Men det var roligt ändå!
När vi kom hem så var michelles föräldrar här och vi käkade en GOOOD middag tillsammans!
Snart ska jag åka och träffa söta lilla Jenny <3!

Tare lugnt med spriten gott folk! puss

Lite bilder från gårdagen



Kommentarer
liza

haha

2007-10-28 @ 00:20:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0