fredag

hej sötosar!
Idag är det fredag!
började skolan 12.05 och slutade 15.30, men hade bara 2 lektioner eftersom vi lyckades smita från matten. höhö
Och jag är taggad inför helgen som vanligt! Mikaela + helg = sant
För tillfället är jag stressad som ett djur! har precis fixat lite saker åt kompisar, och nu sitter jag och skriver här medans jag proppar i mig två mackor (faktiskt utan ketchup). sen ska jag iväg till vby med mamma som har lovat att jag ska få en klänning, efter det äta middag, duscha, sminka mig, håret och allt dedär inför kvällen. ska bränna skivor också. SHIT, mitt liv är ju nästan lika stressigt som blondinbellas ;O ha ha ha!
Förövrigt är jag glad som en..lärka? nej jag kommer inte ihåg vad man säger.
Men sen ska jag träffa min lilla blondinjenny och så ska vi bege oss iväg från ghettot till bromma. FAN VAD NAJS säger jag bara. Och min lilla sötnos maja kallar mig bajskorv på msn. moget!
Sedan skulle jag bara tillägga att jag fick i mig 6 liter cola light igår. Fråga mig INTE hur jag lyckades, men ner kom der iallafall!
PUSSSSSS




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0