torsdag

Hej svej!

Skolan gick snabbt idag!
Samhälle först, snackade mest och skrev av det han skrev på tavlan. Så det var skönt.
Efter det hade vi naturkunskap och jag somnade framför filmen. Filmer gör mig så otroligt trött alltså!
En snabb lunch och sedan språk. Jag svarade fel på lärarens frågor två gånger. Men vem bryr sig. Jag räckte ju inte direkt upp handen.
Håltimme.. som vi alltid har på torsdagar. Vi satte oss i cafeét och mumsade mandariner. Sen bibblan en snabbis och gick igenom morgondagen.
Vid 14 hade vi matteprov. Usch, det var svårt tycker jag! Satt en halvtimme över tiden så jag kom försent till dagis där jag skulle hämta Linnsan! Men det var lugnt.
Linn var ovanligt gnällig idag, vilket var jobbigt. Hon tjatade om allt möjligt, glass, cola, filmer, äta middag framför TVn, jaa.. tillslut satte jag henne i soffan framför en film med en glass i handen. Då blev det lugnt ett tag. Själv satt jag med en SE & HÖR-tidning. Ja, ni får kalla mig kärring men jag tycker faktiskt om den tidningen.

image262


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0