torsdag

Hello!
Torsdag idag, vaknade i god tid, tog en lång, varm dusch och knatade iväg till plugget. Hyfsat pigg idag faktiskt!
Slutade för ett tag sedan eftersom matten ställdes in (som vanligt)


Mikaela <3 Bertil.


Min grupps förslag vann på samhällskunskapen och därför ska vi skriva ihop och skicka in en motion till alla partier. Kul kul!
På naturkunskapen kollade vi på film. De va chiiiill!
Spanskan gick fort och nu har vi slutat. Alltså = HELG för min del eftersom jag är ledig imorgon! YES!
Om ett tag ska jag kila iväg och hämta Linnsan som jag är barnvakt till, och sedan ska jag väl sysselsätta henne med något. Rita lite på sofforna kanske ?
För övrigt har jag, Jenny och Liza varit på världens flummigaste humör idag. Kan lägga upp en söt film från lunchen senare när Jenny har skickat den till mig!

Jag bloggar mer med bilder och andra roliga saker när jag kommer hem från barnvakteriet!
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0