söndag

hej
Vid elvatiden rusade jag upp ur sängen då jag kom på att ett engelskaarbete ska vara inlämnat typ inom en timme eller så. Mamma gjorde iordning frukost på en bricka och ställde vid mig medan jag panikskrev ihop engelskan. Nu är det iallafall skickat och klart. Skönt det!
Som belöning för det hårda arbetet ska jag och mamma åka ner och köpa choklad. Gott Gott Gott!
Senare ikväll hoppas jag på att Jenny hinner umgås klart med sin farmor så vi kan åka och gymma lite. Har inte hunnit träna på hela veckan på grund av förbaskat pluggande. Så nu känner jag att jag måste utnyttja mitt vackra kort.

image178

By the way, när jag blir 18 (om 5 månader minus 6 dagar) så ska jag tatuera mig så fort jag hinner. Denna symbol som är jungfruns stjärntecken (min brorsas förra stjärntecken) ska jag ha någonstans. Men den ska vara ganska liten och diskret. Lite roligt att den ser ut som ett M också.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0