onsdag

Ja, mer än halva veckan har gått! Jag känner på mig att dom här två sista dagarna innan helgen kommer gå superfort!
Det var riktigt segt att gå upp idag, det ser ut som natt ute och det är ju inte direkt lockande att stiga upp från den varma sängen. Men det är ju bara att ta sig i kragen och hoppa upp och traska iväg till plugget!
Onsdagar är våran jobbigaste dag i veckan så det är superskönt att den är över.
Halva idrotten skippade jag eftersom den ligger sist på dagen och min energi var i botten. Jag satte mig på bänken och joinade Jenny som hade glömt idrottskläder.
Efter skolan sällskapade jag med Jenny & Arian till Bplan, därifrån tog jag bussen med Gabbi, Terese och Cassie till Närlunda där farmor och farfar bor. Jag fick en väska och en sjal av farmor. Sedan tog jag den blåa bussen hem i snöyran!
Väl hemma stötte jag på mamma i dörren som ville att jag skulle handla mat med henne. Och eftersom jag är en sådan snäll dotter, så gjorde jag såklart det!
När vi kom hem var middagen redo för att bli uppäten, och det blev den. Spenat är nyttigt har jag lärt mig idag. Mer spenat åt folket. (broccoli också).
Nu sitter jag och kollar på Bonde Söker Fru! Jag vet inte varför jag kollar på det, men det är lockande på något sätt!
Kanske är jag lite tänd på snyggingen Andreas? HAHA

image255




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0