lördagsnatt

Tjaaa!
Kan väl passa på att fylleblogga någon rad då.
Min bästa vän Tova ville att jag skulle blogga. Jag själv hade tänkt att gå till sängs för att jag är så himlans trött. Men jag bloggar någon rad eller två, för hennes skull!
Det har varit en speciell kväll ikväll. Det började med att allt var jättebra. Sedan sket sig allt, precis allt. Jag blev irriterad på i stort sett allt och alla. Droppen var väl när jag skulle behöva betala 5 kr på donken för att byta tampong. Ja, där gick fan gränsen. Inte nog med att jag ska få betala för propparna, jag ska också betala för att få trycka in dom. Herregud, vart är världen på väg?
Dessutom blev jag enormt besviken på några av mina vänner. Var nära på att falla ihop och börja gråta.
Egoismen var på högsta nivå ikväll när det gäller vissa. Grymt besviken blev jag iallafall.
Men som vanligt så löser sig det mesta. Måste bara lära mig att man kanske inte alltid får tillbaka lika mycket som man försöker ge.

image236

vad som än händer så är du iallafall min bästa vän
Mikaela <3 Tova



Kommentarer
tooova

hahahaha tampong i näsan! :D

LOVE YAH!

2007-11-25 @ 04:44:04
Anonym

nice bild:P mohaha

2007-11-25 @ 04:49:00
URL: http://sjukdom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0