godmorgon solstråle

Hej.
Igårkväll runt 22-tiden blev jag och Jenny trötta på allt velandes hit och dit när det gällde hur vi skulle roa oss för kvällen, så vi åkte till vällingby. Vi stod och snackade med min bundis från J.M och de andra som jobbade där. Fick höra att vi såg ut som 15åringar. Fan, vi skyller på fjortisjackorna.
Sedan kom det fram en äcklig, konstig kille till oss. Han trodde att jag kom från Turkiet. Herregud, vad dum man kan vara. Men när jag sedan sa att Jenny kom från Somalia så blev han lite tveksam. I wonder why..
När han frågade efter mitt nummer så bläddrade vi lite smidigt fram ********* nummer! Haha, jag hoppas han ringer! Vi drog iallafall såsmåningom till nockeby på en fest med maskerad-tema. Vi umgicks med Jombe och David som var ordentligt utstyrslade, så fina så! Bilder kommer sen..
Jag och Jenny var inte utklädda, tråkigt nog. Men det fungerade att säga att vi var utklädda till blåsta blondiner. Då blev vi acceptabla och smälte in väldigt bra bland alla maskerade människor.
Vi drog oss hem såsmåningom. (tiden har jag ingen aning om) och när jag och Jenny kom till Vby så var det sista vi kände för att ta en varsin promenad åt olika håll för att komma hem så vi ringde gentlemannen marcus som hämtade oss med sin vackra bil!

Vad roligt det ska bli att åka på släktträff om en timme med en baksmälla som denna..

image176


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0