frågor

Vad är klockan just nu? 22.12
När gick du upp ur sängen i morse? För tidigt. Väckte mamma med frukost på sängen och sen somnade jag om och vaknade 07.20
Vad har du ätit idag? Veg i skolan, choklad, pasta & falukorv.
Vad har du på dig just nu? Mjukisar, linne, stor tjocktröja, sockor
Har du städat på ditt rum? Ja, just nu har jag faktiskt det!
Dagens händelser? Mamma fyller år, desperate housewives på tv
Vad gjorde du igår? Skola, dator, ehm..fan jag minns inte.
Vilken film såg du senast? minns inte 
Den bästa filmen? Vet inte
Hur många fingrar har du? 10
Flyter golfbollar? Fan vet jag?
Var är du just nu? I mitt rum
Är det någon annan i rummet? nej
Hur många signaler innan du svarar? Beror på
Skiter du ibland i att svara? Japp!
Har du en bokhylla? nej
Om ja, vad har du i den? /
Vilken årstid är bäst? Sommaren
Vilken dag är bäst? Fredag/lördag
Vad händer i sommar? Kröka pöka stöka
Vad såg du senast på tv? Desperate housewives!
Favorit program? ---ll----
Vad köpte du senast? Mat
Skall du köpa nåt särskilt inför sommaren? Sommarlovs-åkkort
Veckans roligaste: bio med tjejerna imorn
Veckans tråkigaste: skolan
Veckans dummaste:
Ris, pasta eller potatis? Det beror ju på vad jag ska ha till
Hus eller lägenhet? radhus
Vara ihop eller singel? Bero på vem man ska vara ihop med?
Skid- eller solsemester? sol
Dusch eller badkar? Dusch
Pussar eller kramar? Pussar
Vill du ha en snigel på ögat? Hur visste du?
Tom Cruise är? Någon känd människa
Vem är den bästa rapparen? jag
Tycker du det är skoj att svara på frågor?
Hur mår du? Muy bien gracias
Vad är klockan nu? 22.26
Hur lång tid tog det att svara på alla frågor? 22.26 - 22.12. räkna ut själv, snille



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0