eftermiddag

Dagen gick väldigt fort, helt plötsligt är det eftermiddag.
Jag sov dåligt inatt, vaknade flera gånger och jag drömde säkert minst sju olika drömmar.
När jag väl steg ur sängen fick jag för mig att klockan var kvart i tolv. Jag gick upp och tog en lång dusch och när jag kom ner igen såg jag att klockan var halv elva. Det var min sovmorgon, det!
Efter en smaskig lunch tänkte jag nu göra någon svenskaläxa vi har, som bland annat handlar om "syftningsfel och brott mot subjektsregeln"..vad nu detta betyder?
Om ett tag kommer Alexandra hit. Det var typ länge sen vi umgicks bara vi två. Vi ska kolla på Spiderman 3!
Och dessutom har vi en himla massa att prata om!

image131
Alexandra Käll
<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0