torsdagen

Igår vaknade jag 20 minuter innan jag egentligen började. Jag visste attom jag skulle åka till skolan skulle jag endå komma försent och jag vet att nu dom sista dagarna har vi i stort sett bara håltimmar. Ja, jag stannade hemma. Heter man Mikaela Holm har man visst ganska lätt för att stanna hemma från skolan. Undra om jag inte kan sjukanmälningsnumret utantill snart. Jag ska skärpa mig nästa år. Bra nyårslöfte.
Jag stannade hemma och bråkade med Tigger till halv 3, då jag åkte iväg och barnvaktade lite! Vi kollade på Djungelboken. Sedan åkte jag hem till David och därifrån på bio med David, Jombe och Jenny. Vi såg American Gangster, den var faktiskt riktigt bra! Kolla trailern:



Frank Lucas var hur tuff som helst. En riktig man kan man ju lugnt säga.
Det enda jag inte gillar med action och kriminalserier är att man ofta får se döda männsikor i bårhuset. Jag blundar gärna då eftersom det påminner mig för mycket om min bror.
Efter filmen körde Jombe mig och Jenny hela vägen hem, snällt!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0