torsdag

Nej, jag orkade inte gå upp till luciatåget idag. Förlåt till dom jag kände som lussade i skolan.
Vaknade i vanlig tid av att Tigger bet mig i tårna. Traskade upp och klädde på mig och lunkade iväg i kylan till skolan. (usch vad kallt det var idag).
Hade samhälle vid nio, inte så upphetsande direkt..
Andra lektionen hade vi naturkunskap vilket var lite roligare eftersom vi har eget arbete och fick jobba med det hela lektionen = inte jobba alls för min del. Gick och åt med Julia, Gabbi, Agnes, Ellinor och Cissi istället.
Vid halv 12 började Curare..det var superkul att se alla utklädda till allt möjligt:
fjortisar, turtles, 70-tal, töntar, baywatch, julklappar, basket-lag, gray's anatomy, emos, skidåkare, knutby församling, superhjältar osv, osv.. Jag stannade ett litet tag, sedan åkte jag hemåt!
Nördade mig lite framför datan, sedan somnade jag framför TVn och efter det åkte jag och mamma till Kista Galleria! Det är bra att dom har öppet till 21:00 tycker jag! Hittade lite saker som jag fick av mamma! Jiha!

image327



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0