tisdagkväll

Hem, ljuva hem säger jag bara.
Jag är så jädrans trött! Och min huvudvärk är inget att hänga i granen. Lite då och då känns det dessutom som att min mage ska vrida sig ut och in. Jag har varit nära på att gå hem från skolan för att bara lägga mig och sova, hela dagen. Men nog stannade jag.
Väl hemma runt kvart i fem slår man sig ner vid datan. Då kommer såklart Tigger och lever rövare, går över tangentbordet, lägger sig också. Sitter en cm från datan och jagar musen och när jag går på toaletten och kommer tillbaka har han lyckas klicka fram 22 internet-rutor. Att han sedan rev sönder ett par av mina strumpbyxor och lyckades trilla ner i min pappperskorg är jag inte ett dugg förvånad över.
Well, well.. ikväll? Jaa.. Desperate Housewives är ju slut. Damn it. De va ju det man längtade efter hela tisdagen.

Det enda som kommer ikväll (förutom sex and the city & 2½ men som kommer varje natt) är väl "miffo" på trean klockan 21.00.

image338


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0