söndag


image349Idag är det söndag, och fjärde advent. Ja, tiden går ruskigt fort ibland.
När jag vaknade imorse var jag typ fortfarande onykter. Usch säger jag bara. Fick ett sms av Jenny vid halv tolv:
"Kul att jag jobbar och typ fortfarande e full ;)"
Jo, livet är hårt ibland, men det är allt bra roligt också!
Jag har inga planer för dagen förutom att åka och handla mat med mamma. Hela kylen är ju numera full av julmat och det är ju det man kommer leva på fram till nyår, ni vet så som det alltid är. Till lunchen tar man fram allt som blev över från julbordet på julafton, och inte orkar man ställa sig och laga middag så det blir samma visa där. Och så fortsätter det, dag efter dag.. men jag klagar inte eftersom jag älskar julmat. Det är varierande, ta vad du vill

Jag börjar fundera på om man säljer kattungar när dom är tolv veckor för att man vet att dom kommer i trotsåldern vid tretton veckors ålder. Ja, Tigger är i en riktig jävla trotsålder. När det gäller honom är det verkligen antingen eller. Antingen är han totalt galen och river halva huset, eller så vill han kramas och gosa och sova och kela med oss. Men han är allt bra söt. När man har en liten katt behöver man aldrig känna sig ensam. Han finns ju alltid där.
Jag ska försöka lägga in bilder på honom så jag kan visa min lille kissemisse för er.


Kommentarer
Rox

Det är kul och uppmuntrande att läsa din blogg :)God Jul på dig!

2007-12-23 @ 18:02:01
URL: http://eggplant.blogg.se
mikaela

åh, tack :)

2007-12-23 @ 20:45:55
URL: http://mikaelaholm.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0