Om jenny carlsson ståbi

image299image300

vad heter din kompis?
Jenny Helena Carlsson Ståbi
hur gammal är hon? 16 år
hennes favorithobby? Festa med mig
vad skulle din kompis göra om någon drog henne i håret? Skrika: Vad gör du din jälva fitta?!
har ni roligt tillsammans? Vi har ALDRIG tråkigt tillsammans
har du någon gång skadat dig när du vart med henne? Ja! Jag ramlade i Fredrikas trappa! Då klappade Jenny mig på huvudet. De va snällt!
har hon skadat dig? Inte vad jag minns!
har ni firat några högtider tillsammans?  Varje sekund med Jenny är en högtid!
har ni någon gång vart utomlands tillsammans? Snart! Magaluf sommaren 2008!
vad lyssnar hon på? Bra skit!
vad gör hon om hon inte får som hon vill? Tro mig, hon får oftast som hon vill..
är hon morgonsur? Oftast inte
kan du hennes mobil och hem nummer utantill? neeej, men jag har dom på mobilen :D
vad är hennes favoritord som hon använder mest?
har hon pojkvän? Nepp
har hon lätt för att bli arg/sur? njaaee..rättare sagt irriterad. Men det går över!
om hon ska ut en kväll, vad vill hon göra då?
vilken är hennes favoritsport? Magmaskinerna på gymmet!
dricker hon alkohol? Hon ska prova nu i helgen för första gången..
isåfall, hur blir hon? jag tror hon blir lite extra söt.
säger hon allt till dig? Det hoppas jag!
tycker hon bäst om vinter eller sommar? sommar i magaluf med mig!
tycker hon om att dansa? Hon går på dans i skolan.. och hon dansar med mig på fester, så..JA!
vilken kille tycker hon är finast? Vet inte. Men allmänt..BRUNETTER
vad ska hon göra i helgen? festa med mig!
hatar hon någon? nej, Jenny älskar alla
om hon fick åka utomlands, vart skulle hon åka då? MAGALUF
vad ska hon göra i veckan? Imorgon ska hon gå i skolan och sedan festa I guess!
vad hatar hon mest i världen? Fula människor
vad skulle hon göra om du slog henne? Nita mig
jobbar hon? Ja, i hennes pappas godisaffär!
har hon åkt polisbil? Nej, emn sin pappas bil efter insparken.. samma sak?
har hon gjort något dumt? Ja. Hon skolkade från matten tidigare i veckan..
är hon snäll mot dig? Ibland...
har du nångång pussat henne? jaa! mums!
när pratade du med henne sist? imorse
när såg du henne sist? imorse
när ska du vara med henne? imorn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0