måndag

Hej och hå. Jag har precis skrivit om lör/sön och måste nu gå in på måndagen. Även fast jag somnade sent igår så gick det bra att komma upp ur sängen idag. Tigger låg och sov i min säng inatt så dagen började med att jag väckte honom och gosade lite. Han är världens keligaste. Jag blev lite stolt att jag gått upp i tid (med bara en väckarklocka) och dessutom väckte jag mamma som hade försovit sig en timme. Det var skiftade roller imorse kan man lugnt säga.
Började fem över åtta så jag traskade iväg vid 20 i. Fick en chock när jag kom ut, trodde inte att det skulle vara så kallt. Ändå ganska skönt, man vaknar på något sätt av frisk, kall luft - uppiggande.
Förresten, Jenny-älskling, var är du? Inte i skolan iallafall..
Vi har NK nu och eftersom jag har mitt arbete hemma så tar jag mig denna tid till att blogga. Alltså finns det en risk att det inte blir så mycket blogg ikväll eftersom jag måste bli klar med NK-arbetet tills imorgon. Och dessutom har jag massa saker att göra efter skolan. Lite ärenden sådär. Goda tjänster till andra människor faktiskt.




Kommentarer
jenny

jag va så¨trött i morse när jag skulle upp så somnade om nåra timmar. men jag kommer vid lunchtid :)

2007-12-17 @ 10:04:49
URL: http://jcs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0