lördag/söndag

Hello!

I lördags tog jag det lugnt på dagen och vid halv sju mötte jag Tova i Brommaplan. Vi gick till Steffi där vi firade Nickie som fyllde 17 år! Vi åt god pastasallad och sjöng Sing Star, snackade skit och drack gott! 
Runt tio mötte jag upp Jenny i Vällingby, sedan åkte vi till Fernando i hässelby. Han och Krille har ju fyllt 18 så dom hade en liten födelsedagsfest! Men som ni kanske läst på Jennys blogg (jcs.blogg.se) så var det "beef" i luften. Haha, kanske inte så roligt, men efter lite snack gick det över som tur var. När det var dags att runda av var Jennys mamma jättesnäll och hämtade oss. Hon körde mig hela vägen hem och jag pratade för mycket om för ointressanta och oviktiga saker i bilen. Förlåt Jenny för dåligt intryck på din mamma. Hehe.

Igår (söndag) så vaknade jag vid halv ett och åt en god frukost med mamma och Anders. Mamma hade gjort färskpressad apelsinjucie. Den var hur god som helst måste jag säga! (Brukar inte vara så förtjust i juice i vanliga fall..) Efter det slog jag på datan och började med en bild-uppgift som ska vara klar tills imorgon. Efter ett antal timmar var den färdig, kanske inte världens bästa resultat, men med tanke på andra arbeten som måste göras så fick den duga. Lägger upp en bild på resultatet när jag kommer hem. (sitter i skolan nu)
Dagen gick snabbt igår. Helt plötsligt var klockan fyra. Jag och mamma julpysslade det sista och jag städade rummet och gossade med Tigger. Efter en paus på några timmar satte jag mig med NK-uppgiften. Kom en bra bit faktiskt, ska göra klart det sista idag/ikväll.
Kom i säng hyfsat sent faktiskt. Hade svårt att sova, ont i ryggen och magen. De kvinnliga problemen är på G för denna månad. Usch.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0