igår..

..vaknade jag och David klockan 11 av väckarklockan..varför han hade ställt den har jag faktiskt ingen aning om men vi vaknade till bra musik iallafall! Åkte hem runt halv två och vid tre lämnades Linn över till mig, barnvakt. Vid halv åtta åkte jag hem med henne. Mot slutet vid sex ville jag faktiskt bara stänga in mig i ett rum och sova! Så trött var jag på barn och katter just då. Inte en jävla unge ska jag ha var det enda som kretsade i huvudet.
När jag kom hem hade jag knappt en timme på mig tills jag skulle möta Jenny, Tova, Matilda och Frida i Vby. Kvällen blev het okej faktiskt, Jag var ju inte speciellt taggad från början så jag hade inga höga förväntningar.
Det slutade i samma säng som Jenny vid en tid långt in på morgonen och idag vaknade vi väl runt 10-11.
Klockan 12 gick vi upp till Vällingby och käkade en välbehövande lunch i Vällingehuset! Pasta för Jennys del och en kycklingsallad to moi! Sega som två små kolor var vi kan man väl lugnt säga,
Efter någon timme eller två, tog vi bussen hemåt. Haha, jag måste bara säga att det var väldigt konstiga människor i Vällingby idag!
Berättar om dagen senare, nu ska jag oh Jenny kolla vidare på Sjätte Sinnet som går på trean från 21.30-22.00
hörs sen snyggingar, pussss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0