i need to sleep

Tro det eller ej, men jag ska faktiskt gå och lägga mig i sängen och läsa en skvällertidning nu. Får se om jag orkar upp till luciatåget som börjar 07.45 imorgon. Jag ställer klockan och om jag inte orkar så slänger jag bort väckarklockan och sover lite till och går på lektionen klockan 9 iställtet! Spänningen stiger..ska Mikaela orka eller ej? Ni får höra imogon hur jag gjorde!

image326
Jag och min älsklingstova!

Förresten så har hon skaffat blogg! Men den kräver lösen än så länge.
www.tovagyllestad.blogg.se
Puss godnatt /mikaela


Kommentarer
Tova

jag har kommit ut ur garderoben! ;)

love yah!

2007-12-13 @ 19:35:55
URL: http://tovagyllestad.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0