helgen

I fredags efter skolan gjorde jag inget speciellt faktiskt. Satt och var allmänt rastlös. Nästan klättrade på väggarna.
Jenny, Sandra och Vickan var på någon dansföreställning i stan. Vid nio/tio-tiden mötte jag upp dom och åkte till Vickans pojkvän och hans kompisar. Träffade en gammal vän/bekant också. Vi sjöng lite Sing star och sedan klantade Jenny sig lite så vi gick därifrån. Haha, jag skrattar fasktiskt bara åt det nu i efterhand.
Jenny åkte hem och jag åkte till David som kollade på film med Jombe, Ian och Hampus. Vi kollade på Simpsons The Movie! hur bra som helst! spider-pig! Sedan sov jag över hos David.

image314

Vi ställde tre väckarklockor på 08.55. Jag absolut inte fick missa tolvan eftersom jag skulle åka till Alvesta vid 10.20 från centralen och hämta lilla Tigger!
Det var jag och mamma som hämtade honom. Tog ca tre timmar att åka dit. Min mamma började för övrigt bråka med både en tjej och en gubbe som påstod att vi satt oss på fel platser. Det slutade med att mamma röt till: "jag har jobbat på SJ i 10 år, jag kan tågen, sittplatserna och biljetterna utantill, jag vet att vi ska sitta här, läs på din biljett en gång till för fan"
Mamma hade faktiskt så rätt så! Den första tjejen skulle sitta i andra klass, inte i första! mohaha
Och gubben skulle sitta bredvid mig, inte på min plats, in your face!

Väl i Alvesta hämtade vi det lilla livet och han var till och med sötare än på korten!
På vägen hem satt han i mitt knä i tre timmar och vi somande så sött tillsammans i någon timme!

Vid 23-tiden kom David och sov här. Han åkte hem för ett litet tag sedan. Vi sov länge idag och kollade på reprisen av Idol-finalen imorse! Tigger sov typ mellan oss inatt. Sällskapssjuk liten varelse!
För tillfället ser jag lite självmordsbenägen ut eftersom jag har lekt med Tigger vilket har resulterat i att jag har rivmärken över typ hela armarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0