gårdagen

Som jag säger varje vecka: onsdagar är inte att leka med!
Dagens roligaste var väl när en-kille-som-jenny-tycker-är-snygg-i-vår-skola gick förbi henne och jag skrek:
VARNING! SNYGG KILLE! FRAMFÖR, BREDVID, BAKOM! Haha, ja, ni fattar säker inte det roliga, men det gör jag och Jenny.
Framåt eftermiddagen hade vi ett oförberett engelskaprov. TACK, precis vad jag behövde...i n t e a l l s.
Sista lektionen boxades vi. Huanemej vad jobbigt det var! Jag var lite rädd att Fredrika skulle boxa till mig istället för kuddarna jag höll i.
När jag vaknade imorse hade jag världens träningsverk...i benen?! Fråga mig inte vad jag körde för slags boxning.
Väl hemma satte jag mig ner med samhällskunskapen. Ja, jag hann inte ens blogga! Klockan 01.30 gav jag upp med samhällen. Jag kunde allt hyfsat bra då och även imorse. När man sedan sätter sig och får provet framför sig så kommer världens skummaste jävla frågor på typ helt andra saker! Detta är anledningen till att jag inte pluggar speciellt ofta. För när jag väl gör det så går det käpprätt åt helvete i slutändan iallafall! Men..jag måste ändå säga att det jag väl pluggade in igårkväll var ganska intressant. Kors i taket.

image302image303


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0