fredagen

Igår hann jag med allt, otroligt nog. David hittade dom sista klapparna i stan och jag hann hem lagom till att börja göra mig iordning för kvällen. Vid halv åtta var jag hos Liza med vissa spettor + tova. Därifrån åkte vi till julfesten. Jag tycker, precis som Tova, att festen var lyckad enda tills ungefär klockan ett, då Tova märkte att hennes kamera och mobil blivit snott från väskan som hon bar på sig hela kvällen, som dessutom hade två spännen. Vissa människor är för smidiga. Jag ägnade ungefär 2½ timme till att få fram min och Tovas jackor, tillslut hittade jag min, men inte Tovas. Den var också snodd..eller baxad kanske man skulle säga vid det tillfället. Haha, patetiskt att folk inte nöjer sig med sina egna prylar.
Jag kände att jag själv hade lite väl tur igår, jag blev inte av med något från min väska, en tjej kom med min jacka på en galge och frågade vems det var, så den fick jag. När jag gick in i garderoben hittade jag min tröja och min halsduk i olika hörn. Men borta var dem inte iallafall. Dessutom ringde min mamma och berättade att jag fått en väldigt fin julklapp, och den var väldigt fin kan jag säga dig.
Vi ringde Armani (Jag såg på hans taxi-kort att han heter Arman, Jenny) och snäll som han är körde han mig och David hem till mig och Jenny och Liza hem till Jenny. Gratis. Kontakteeeer.
Vi var väl hemma runt 3-4 och slockande nästan direkt, lite sådär småberusade (jätte) efter en del gratis-sprit under kvällen.

Snart julafton! Här har vi tomte-hampe! Woho
image341



Kommentarer
Arman

vadå finns det fler Armans än jag?

2007-12-27 @ 02:00:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0