detta är 100 % seriöst

Klädsel
Vad har du på dig idag:
ingenting..
Vad använder du just nu för skor: träskor
Favoritfärg på kläder: hudfärgat

Senaste person som

Sov i din säng: min mattelärare och jag
Du pratade med: ingen vill prata med mig..

Senaste
Låt du hörde:
Darin-skivan spelade jag i min CD-spelare igår. (bästa)
Film du såg: igår satte jag på en intressant film som handlade om övergödning
Mat du åt: mat? choklad (enda seriösa)
Kram: jag kramade mamma när jag gick hemifrån idag..
Puss: ..och pussade henne på kinden
Fest: jag har aldrig varit på fest
Känslan: Jag har en känsla av att vilja spela the sims 2
Ilska: Jag var lite arg förut när vi slapp engelskan.
Resa: Fuderar på att strunta i Magaluf i sommar. Det kommer bli så sena kvällar och en ungdom måste få åtta timmars sömn, det har jag läst.
Glädje: Jag är glad nu för att jag är i skolan
Dröm: Att testa på att dricka alkohol
Boken du läste: bibeln
Personen du träffade: matte-data-klassen sitter mittemot mig. Söta.
Personen du pratade i telefon med: jag ringde mormor igår
Personen du fick sms av: får inga sms för jag vet inte hur man skickar tillbaka
Gången du åt en 7-eleven korv: vadå 7-eleven? sju stycken elever heter det faktiskt
Gången du var utomhus: när jag cyklade till skolan imorse
Gången du sov: minns inte
Gången hela din familj åt middag tillsammans: det har aldrig hänt
Saken du köpte:
köpte nya radergummin igår (till skolan)


Kommentarer
Anonym

alla

2007-12-18 @ 13:28:37
liza

alla älskar mickan för att hon är själv!

2007-12-18 @ 13:29:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0