31 dec

image359Fan vad dålig jag har blivit på att blogga varje dag..måste skärpa mig.
Jag och David vaknade halv ett idag. När vi gick upp satt mamma och Anders redo vid frukostbordet med ett berg av mackor, ägg, fil, kaffe, ja allt möjligt..det var bara att slå sig ner och hugga in helt enkelt.
Vid två åkte David hemåt.
Allt är fixat inför kvällen, nu återstår bara att fixa sig själv.

Klädsel:
Klänning, svart och silvrig
halsband, silvrig kedja med svart blomma
örhängen, svarta blommor
armband av Jenny
Genomskinliga strumpbyxor
svarta stövlar med låg klack
liten svart väska

Hår:
utsläppt med glitter i såklart!

Jag ska vara hos Jenny klockan 18.30, har ca två timmar på mig att fixa mig. Tajmat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0